Tattooooo på G?

Hmm... kan inte sova. Har legat uppe och läst häxmästaren hela natten.. Konstigt hur det kan bli... Förr älskade jag de böckerna, men nu några är senare så ser man alla bristerna som gör att det är svårt att ta författaren (Margit Sandemo) seriöst... Men det skiter jag i, för jag älskar henne ändå. Allra bäst är Isfolket. Bättre böcker finns inte. Att de kan tyckas lite fåniga i andras ögon förstår jag, men jag tycker det är charmigt.

Och på måndag gäller det... Att inte freaka ur och fly från den långe australiensarens nålar. Ska tatuera svanken ;) Nu när jag skrivit det här kan jag ju inte banga.... Har några citodon hemma jag ska ta innan tänkte jag hehe.  Vill egentligen tatuera in en bild på min lilla ohyra också.. men det får bli senare....
 Här är en liten skiss jag gjort... =) Självklart skall tatueraren göra om den så den blir proffsig och snygg.... ;) Puss och Kram! =)


Hej hopp. ;)Ska självklart förvandlas till något vackert av tatueraren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0